Tábori Híradó - harmadik nap

2018.08.09

Milyen is volt a harmadik napunk?

 Zsugonics Dominik fiatal vezető

Mint fiatal vezető te, hogy éled meg a vezetői szerepet?

  5 éve vagyok vezető, közép szinten. Joker vagyok, vagyis mindenes. Nem sok nem kevés feladat tartozik ide

Mit gondolsz a gyerekekről?

  Reggel fél kómás arcok jönnek felém. A nap legnagyobb részében nagyon aktívak, mind a felnőtt és a gyermek hittanra gondolva. A mai sportnapon én voltam az egyik szervező. Itt tömegsportokat kellett kitalálni, mint a háború, méta, foci, kosár. Fontos a sport még egy hittantáborban is, hiszen fejleszti a csapatszellemet és családiasodunk.

Mi az az egy szó vagy mondat, amivel jellemezni tudnád a tábort, ezt a napot?

  Hát azt tudni kell, hogy fiatal táborozóként nem voltam túl jó gyerek. Akkor is szerettem ezt a tábort, de így most nagyobb kihívás ez a hét, hiszen a gyerekekért vagyok/vagyunk itt.

Magyar Henrietta 5.osztály

A délelőtti hittan órán ma miről is tanultatok?

   Bibliai részleteket kerestünk ki a Bibliából. A tegnap elkezdett műveinket folytattuk. (egy lapra templomot és különböző alakzatokat ragasztunk, amik az adott tanítást jelképezik. Ma az ihletről tanultunk. Beszélgettünk arról, hogy a mi életünkben, hogyan van ez jelen és hogyan kapcsolódik a teremtéshez.

A hittanóra után kézműves foglalkozáson vettetek részt. Ott mit csináltatok?

  Vasalós gyöngyöt készítettünk. Bármilyen mintát kitehettünk a gyöngyökből, és utána ezeket le kellett vasalni. Én egy epret és egy egyszarvút készítettem.

A ma esti program ebben a táborban lett megszervezve először. Miről is szólt ez? Mi is volt pontosan?

   Ez egy láthatatlan színház volt. A színdarabban bénának éreztük magunkat, tényleg olyan érzés volt, mintha béna lennék. Egy bibliai jelenetet játszottak el nekünk, amit mi nem láttunk, mert a szemünk be volt kötve. Hallottuk, éreztük a dolgokat magunk körül. (A bethesdai béna története)

Mi az az egy szó vagy mondat, amivel jellemezni tudnád a tábort, ezt a napot?

   Nagyon jól érezem magam. Nekem nagyon tetszik. Nagyon jó a hangulat. Azért, mert itt új barátokat szerezhettem.

Horváth Botond 10. osztály

Neked milyen egy átlag délelőtt, mint az egyik legnagyobb táborozó?

   Általában 6- fél 7 fele kelünk, mert ugye mi vagyunk a "shopping team". Elindulunk bevásárolni és időben visszaérünk a reggelire. Ezután ugyanúgy megy a napunk, mint mindenkinek. Elmegyek hittanra. A felnőtt hittanon ma filmet néztünk, ami nagyon erős és gondolkoztató volt, de nagyon jó volt. A film után megbeszéltük közösen a történteket. (Szemvillanás alatt) A múlt, jelen, jövő egyaránt megjelenik benne egy gimnazista lány szemszögéből.

A ma esti program ebben a táborban lett megszervezve először. Miről is szólt ez? Mi is volt pontosan?

    Ez nekem is egy újdonság volt. Lehet bármilyen rövid történet, akár bibliai. Maga a főszereplő lesz a néző, aki igazából nem látt. Most a nézők bénát játszottak. Van narráció és szereplők, itt az érzékszerveikre kell hagyatkozniuk a nézőknek.

Mi az az egy szó vagy mondat, amivel jellemezni tudnád a tábort, ezt a napot?

   Fantasztikusan egyek vagyunk. Fantasztikus, mert 11 éve megunhatatlan a dolog. Egyek vagyunk, mert még csak 3 napja vagyunk itt, de már egy közösség vagyunk, pedig sok az új tag. (akik vették az összes akadályt)

A tábor feléhez értünk. Új barátokkal, élményekkel gazdagodhattunk már ilyen rövid idő alatt is. 

Soós Veronika-bárki lehet író
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el