Tábori Híradó - első nap

2018.08.06

Délelőtt útnak indultunk Kőszegre. Megkezdődött a 2018-as táborunk. Szeretnénk, ha Önök is átérezhetnék azt, amit mi kapunk a táborban. 

Horváth Benedek- 5.osztály

Miért választottad ezt a tábort? Hiszen már több éve tagja vagy a táborozóknak.

     "Mert ez egy hittantábor, és azért, mert itt sok ismerősöm, barátom van. Számomra ez egy családot jelent. "

Mit gondolsz így az első nap után? Olyan amilyen amilyenre számítottál? (hangulat, emberek programok)

     "Tudtam, hogy ugyan olyan jó lesz, mint az előző években. Itt inkább a szeretet a fontos. Az emberek között zsinórok vannak, amik a szeretet jelképezik. "

Melyik program tetszett a legjobban? Miért?

     "A háborúzás, mert ez egy csapatjáték, amit együtt csinálhattunk. (Két háborút játszottunk az egyik a számháború, a másik pedig a normál háború, amikor egy labdát kell megszereznünk a másik csapattól.) "

Mi az az egy szó vagy mondat, amivel jellemezni tudnád a tábort, ezt a napot?

      "Összetartás, békesség és szeretet egy kis humorral."

Ruboczki Dorina- kis táborozó 3. osztályos

Miért választottad ezt a tábort? Kitől hallottál róla?

      "Tesómtól hallottam róla és én is el szerettem volna jönni."

Mi volt a kedvenc programod az első napodon? Hogy érezted magad?

      "Nagyon jó volt, az én kedvencem a játék volt, a háború."

Van egy híres szokás a táborunkban az úgynevezett "avatás", ami minden érkező "új" embert" érint. Neked, hogy tetszett? (az avatás módját nem fedjük fel, ha valaki tudni szeretné őket 2019-es táborban kipróbálhatja őket)

       "Másra számítottam, fura volt. Azt hittem, hogy többet kell majd megcsinálnom, de jó volt."

Mi az az egy szó vagy mondat, amivel jellemezni tudnád a tábort, ezt a napot?

     "Teljesen más minden, itt jobbak az emberek!"

Inci néni- konyhás néni

Az elmúlt évek táborainak a hangulata, az emberek, milyen érzéseket, élményeket adtak Önnek? Önnek miért különleges ez a tábor?

      "9. évem már, mint segítő. Az évek során egyre jobban megragadtak a gyermekek. Megfogott az együtt lét, a közös élmények, a közös ének. A különböző Bibliai jelneteket, amiket a táborozók jelenítenek meg. Úgy éreztem, hogy ebben nekem is részt kell vennem, de nem csak úgy, mint segítő, hanem úgy, mint résztvevő. Táborról, táborra több mindenben vettünk részt, akadályversenyeken, később a jelenetek szereplőjeként, önálló jelenteket adtunk elő. "Megalakult" a konyhás nénik csapata: a Szent fazekak". Mindenben részt szerettünk volna venni."

Mi az az egy szó vagy mondat, amivel jellemezni tudná a tábort, ezt a napot?

      "Megyünk együtt Jézus útján!"

Remélem, hogy mindenkit átjár a tábor szelleme!

Soós Veronika-bárki lehet író
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el