Második nap - Tábori Híradó

2019.07.30

Milyen is volt a második napunk? Hogy is érzik magukat a gyerekek? Milyen is a táborunk?

Pupp Dominik

Szerinted milyen a tábor? Mit szeretsz benne?

"Szerintem nagyon jó a tábor. Nincs reggeli torna, jobb a kaja." :D

Mi volt a mai napban a kedvenc programod?

"A kézműveskedés, mert kiraktam egy tulipánt."

Pörneczi Fanni

Szerinted milyen a tábor? Mit szeretsz benne?

"Szerintem is nagyon jó, változatos. A felnőtt hittan is tök jó volt szerintem. Nagyon tetszett az anyag, amit hoztak.

Mi volt a mai napban a kedvenc programod?

"Hittanóra volt a kedvencem."

Zsinka Péter

Szerinted milyen a tábor? Mit szeretsz benne?

"Szerintem nagyon jó a tábor, tényleg nagyon változatos, a programok is nagyon jók. Igazból nekem is minden tetszik és tényleg nagyon jó a kaja."

Mi volt a mai napban a kedvenc programod?

"Nekem is a kézműveskedés volt a kedvencem.

Marton Jázmin

Szerinted milyen a tábor? Mit szeretsz benne?

"Én nagyon szeretem ezt a tábort és azt is, hogy mindenki-mindenkivel barátkozik, tehát nem ellenséges senki-senkivel. Mindenki-mindenkivel jóban van. Én ezt így nagyon szeretem."

Mi volt a mai napban a kedvenc programod?

"Nekem is a kézműveskedés."

Kámán Sára

Szerinted milyen a tábor? Mit szeretsz benne?

"Szerintem nagyon jó ez a tábor, nagyon jók a programok. Itt nincs olyan, hogy unatkoznánk, mert minden percben van valami elfoglaltság, Nagyon jól kijövünk a szobában is mindenkivel. Mindent megtudunk beszélni, szóval szerintem nagyon jó ez a tábor."

Mi volt a mai napban a kedvenc programod?

"Nekem, amikor hittanórán voltunk a templomban, mert szerintem nagyon bizalmason tudtunk egymással beszélgetni.

Szabó Lóránt

Szerinted milyen a tábor? Mit szeretsz benne?

"Szerintem is nagyon jó ez a tábor, mert jó haverok is vannak, osztálytársak, barátok. Tényleg jók a programok is. Minden jó."

Mi volt a mai napban a kedvenc programod?

"Szerintem is a kézműveskedés volt, és a hittanóra is. Minden nagyon tetszett, minden érdekes volt"

"Mindaz, aki nem igazságot cselekszik, és aki nem szereti testvérét, nem Istentől van."

Soós Veronika-bárki lehet író
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el