Harmadik nap - Tábori Híradó

2019.07.31

Gyorsan telnek az órák és a percek. Már a 3. napunk végéhez értünk. Rengeteg program került "megrendezésre", annál nagyobb sikerrel. A legfelejthetetlenebbek közé tartozik a láthatatlan színházunk bemutatása. Az időjárás kedvez nekünk hiszen eddig csak akkor esett, amikor fedél alatt voltunk.

Két körkérdést tettem fel ma is a gyerekeknek, amikre a lehető legőszintébb válaszokat kaptam.

Kérdések: "Szerinted milyen a tábor? Mit szeretsz benne?" és "Mi volt a mai napban a kedvenc programod?"

Magyar Henrietta

"Szerintem egy nagyon jó közösség, nagyon jól érzem magam... Segítőkészek és figyelmesek itt az emberek. A láthatatlan színház volt a kedvencem, mert átérezhettem az életnek a folyamatait.

Pörneczi Zsófi

"Két hasonló embert kérdeztél...Nagyon kedvesek az emberek, mindig segítenek, hogyha valami kell. A testvérem és a barátnője ajánlotta a tábort. A láthatatlan színház volt a kedvencem nekem is, mert megélhettem azt is milyen idősnek... és újra kicsinek lenni.

Soós Levente

"Nekem is nagyon tetszett az egész nap. Ebben a táborban nem csak hittant tanulunk, hanem új barátokat is szerezhetünk. Ma is nagyon jó programokon vettünk részt, ugyanúgy, mint a többi napon. Az összes mai program tetszett, nem tudok választani közöttük."

Németh Balázs

"Nekem a sport és a túra tetszett a legjobban, mert jó volt a foci, a méta, a körjátékok. Tetszik ez a tábor, jók a szobák, a társaság. A programok is nagyon jók."

"Örvendezz ifjú, míg fiatal vagy, légy jókedvű ifjúságod idején és élj szíved vágya szerint, ahogy jónak látod! De tudd meg, hogy Isten megítél téged!"

Soós Veronika-bárki lehet író
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el